Akkoord
Niet akkoord

Kortingen

Omdat er maar zeer beperkt gebruik wordt gemaakt van de kortingen die op onderstaande wijze worden aangeboden,
is het bestuur voornemens om de kortingen via de FWP en Hayfyve vanaf 2024 niet meer aan te bieden.
Indien u hiertegen bezwaar heeft kunt u dat via het contactformulier kenbaar maken.

De Seniorenvereniging OCW is lid van de Federatie van West-Nederlandse Personeelsverenigingen (FWP). De FWP biedt zeer interessante commerciële aanbiedingen waar de leden van onze vereniging gebruik van kunnen maken. De vaak zeer hoge kortingen betreffen een zeer uitgebreid scala aan activiteiten. Van  theaterbezoek tot pretpark, van saunabezoek tot kaartjes voor het Nederlands elftal, van de huur van vakantiewoningen tot vouchers voor bioscopen. Wedden dat u iets van uw gading vindt om deel te nemen aan een  sterk in prijs verlaagde activiteit?!

site FWP
De site is momenteel in onderhoud en niet alle onderdelen werken daardoor. Via de link http://fwpinfo.nl komt u op de site en kunt daar inloggen met de gegevens van de Seniorenvereniging: gebruikersnaam: pv070, wachtwoord: welkom1578. Druk daarna op de oranje button. Eenmaal de site gebruikt, hoeft u deze gegevens bij een nieuw bezoek niet opnieuw in te voeren.
Zodra u ingelogd bent ziet u gelijk in de linkerkolom de aanbiedingen staan. Daarnaast zijn er 3 blokken, met: Touch, FWP-voordeel en Dagje weg. Het blok Touch is momenteel uit de lucht.
In het blok FWP voordeel vindt u: acties FWP, Antwerpen Zoo, Blijdorp, Bobbejaanland, Corpus, Duinrel, Duirel+2 uur Tikibad, Duinrel alleen Tikibad, Julianatoren, Kinepolis, Linnaeushof, Madurodam, Pathé midweek, Pathé hele week, Plankendael Zoo, Plaswijck park.
In het blok Dagje weg vindt u aanbiedingen voor bijvoorbeeld de Euromast, kleine parken, de Pannekoekenboot, varen in de Biesbosch, zandkastelen.

site Hayfyve
Een webshop met aantrekkelijke deals, hoge kortingen voor pretparken, dierentuinen, sauna’s, musea, bioscopen, restaurants en nog veel meer. Maar ook kortingen op een uitgebreid assortiment goederen zoals bijvoorbeeld heren- en damesgeuren, bordspellen, boeken en tijdschriften, speelgoed, kookartikelen en nog veel meer artikelen.
Om Hayfyve te gebruiken is eenmalig registreren noodzakelijk. Hoe werkt dat?
Ga naar hayfyve.com activeer de oranje knop  “registreren”. Op de pagina die opent activeert u de oranje knop ‘Registreren’. Vul de gevraagde de gegevens in en voeg daarna een eigen wachtwoord in naar keuze en herhaal dit wachtwoord, vul vervolgens de aanmeldcode in: pv070-1578 (kleine letters).
Zet een vinkje bij de Algemene Voorwaarden en Privacybeleid en activeer de knop ‘Aanmelden’.Je gaat nu naar de pagina met alle aanbiedingen.
Jouw persoonlijke gegevens worden bewaard en voortaan kan je direct inloggen op de startpagina bij de oranje knop ‘Inloggen op mijn Hayfyve’. Betalen kan op de site met o.a. IDEAL

Mocht u vragen hebben over het gebruik van de sites , neem dan contact op met de secretaris of penningmeester van onze vereniging. Doe dat bij voorkeur via de button 'contact' rechtsboven op de site waarop u zich nu bevindt.

NIEUWSBRIEF  FWP

Nieuwsbrief 11 november 2021

Efteling
Er zijn nog enkele kaarten van de AH actie voor de Efteling beschikbaar voor slechts € 32,50 per persoon. Deze kaarten zijn geldig t/m 14-11-2021, dus ook geldig in de herfstvakantie. De kaarten komen per post of per email. U kunt er maximaal 6 per adres bestellen! Wilt u kaarten voor de Efteling bestellen, dit kan door een email te sturen naar pvholland14@gmail.com

Kinepolis
Er zijn nog 44 kaarten beschikbaar voor de oude prijs van € 7,75 per persoon. Deze kaarten zijn geldig tot 22-01-2022. Wilt u de kaarten voor Kinepolis bestellen, mail dan het aantal kaarten door naar pvholland14@gmail.com

Pathé actie
Koop nu de laatste Pathé Midweek kaarten voor slechts € 6,25. Deze kaarten zijn geldig tot 19-12-2021. Pathé hele week kosten nu slechts € 9,50 p.p. en zijn 1 jaar geldig. Ook deze kaarten zijn te bestellen via pvholland14@gmail.om

Herfstvakantie
Er is een leuke actie met kaarten voor Dierenpark Amersfoort. De actie is geldig t/m 31 oktober 2021 en de kaarten zijn te gebruiken tot 31 december 2021. Voor alle leeftijden is de entree slechts € 14,75 per persoon. Als u de kaarten bestelt, graag wel even de leeftijden erbij vermelden. Kaarten zijn te bestellen via pvholland14@gmail.com

Gratis naar de ijshockey a.s. vrijdag 15-10-2021
Maar liefst na 1,5 jaar stil te hebben gestaan is het ijshockeyseizoen weer begonnen! De voorgaande jaren bent u uitgenodigd om een wedstrijd bij te wonen en bekend te worden met deze sport. Dit jaar doen we dat weer. U wordt uitgenodigd om een competitiewedstrijd bij te wonen! Op vrijdag 15 oktober is het weer 'Friday Night = Hockey Night' in De Uithof! De Haagse ijshockeyers van UltimAir Hijs Hokij nemen het dan op tegen de Snackpoint Eaters uit Limburg.

Let op!! : voor toegang tot de wedstrijd in De Uithof moeten de regels worden gevolgd die zijn opgesteld door de Nederlandse overheid. Supporters van 13 jaar en ouder dienen via de Corona CheckApp een toegangscode te kunnen overleggen voordat zij het stadion ingaan. Kaarten zijn te bestellen via pvholland14@gmail.com Geef daarbij het aantal en het e-mailadres door.