Nieuwjaarslunch 16 januari 2019

Op woensdag 16 januari bood Secretaris -Generaal Marjan Hammersma namens het ministerie van OCW een  nieuwjaarslunch aan.

Nieuwjaarslunch - verslag

Op 16 januari was het een drukte van belang tijdens de jaarlijkse Nieuwjaarslunch in het Carlton Beach Hotel in Scheveningen. Zo'n 150 leden van de Seniorenvereniging OCW waren bijeengekomen om elkaar een goed 2019 toe te wensen. Bij de ontvangst met een met een feestelijk glas wijn waren er geanimeerde ontmoetingen tussen leden waarna er plaats werd genomen aan gedekte tafels.

Voorzitter Rina Koeners hield een korte inleiding waarna SG Marjan Hammersma in een toespraak kort terugblikte op 2018 en de rol die de senioren hebben gespeeld voor het huidige OCW.  De lunch bestond uit een soepje, luxe minibroodjes, een saladebuffet, vers fruit en natuurlijk ontbrak het traditionele broodje kroket niet. De lunch werd begeleid door een ruime keus aan drankjes.Tijdens de bijeenkomst werden foto's gemaakt. Voor een impressie is een aantal  foto's opgenomen. De volledige serie zal te zien zijn tijdens een van de komende activiteiten.