Geslaagde en feestelijke nieuwjaarslunch

Grote opkomst bij nieuwjaarslunch

Trappelend van ongeduld stonden de eerste deelnemers al voor 12 uur bij de ingang van het partycentrum Het Witte Paard in Nootdorp. Gelukkig een locatie met uitbreidingsmogelijkheden want de nieuwjaarslunch was met bijna 160 deelnemers zeer druk bezocht.
Dit kwam onder meer door een aantal nieuwe leden. In zijn welkomstwoord kon onze voorzitter Mark Weekenborg dan ook verheugd melden dat het aantal leden inmiddels tot aan de 210 is gestegen. Al moest hij helaas ook stilstaan bij de leden die in het afgelopen jaar zijn overleden. Berti Blok–van der Voort (oud voorzitter), Theo Maas (met 102 jaar ons oudste lid), Wijnand Heyer (verenigingsfotograaf) en Adri Steenbrink. Alle reden om eenieder een welgemeend gezond en gelukkig 2023 toe te wensen.
Hierna gaf Mark het woord aan Marjan Hammersma, Secretaris-Generaal van het ministerie van OCW die deze lunch heeft aangeboden. Zij bedankte ons met terugwerkende kracht voor de jarenlange inzet. En traditiegetrouw gaf zij ons een kijkje in de huidige stand van zaken op het ministerie. Met als beste nieuws het feit dat de bewindslieden van het kabinet Rutte IV in 2022 niet alleen aantraden met grote ambities, maar ook met een flink extra budget voor OCW.
Na een toost kon de goed voorziene lunch beginnen. Alle leden hadden aan de grote ronde tafels een plekje gevonden bij een of meer oud-collega’s. Soms was dat een weerzien na vele jaren, maar altijd fijn om weer eens bij te praten.

Hieronder vindt u – met dank aan fotograaf Winny Filippo - een foto-impressie van de bijeenkomst. Onder de tekst vindt u ook enkele reacties die we per e-mail ontvingen.

Dank voor uw aanwezigheid en graag tot een volgende keer.

Het bestuur van de Seniorenvereniging OCW,
Mark, Peter, Martine, Leo en Rina

Enkele e-mail reacties:

Hartelijk dank voor de zeer geslaagde bijeenkomst (Febe Jansen)

Heel veel dank voor deze dag. Het was gezellig en goed georganiseerd (Petra Holling)

Wat een onwijs gezellige en lekkere lunch hebben jullie ons voorgeschoteld Het is altijd weer leuk om jullie en ander oud-collega’s te zien en te spreken (Anneke Kruis)

Hieronder een uitgebreide fotoreportage. Voor een vergroting kunt u met de muis op een foto klikken en via ' > ' naast de foto, de volgende bekijken.